Gambar Dajjal Asli Di Hari Kiamat

Jika anda tidak dapat menyunting artikel ini dan anda ingin melakukannya anda dapat memohon diskusikan perubahan yang ingin dilakukan di halaman pembicaraan memohon untuk melepaskan pelindungan masuk atau buatlah sebuah akun. 12jepun turut gagal dan emas emas yang mereka rompak semasa perang kedua dari tanah melayu semua bertukar menjadi tembaga dan akibatnya jeneral yamashita terpaksa meninggalkan emas emas ini dilokasi tersembunyi di seluruh tanah melayu dari kelantan sehinggalah ke sabah.

Dajjal Turun Di Israel Ayra Post

Istana Dajjal Telah Berdiri Megah Di Madinah 5 Terhangat Terpercaya

21 Tanda Tanda Kiamat Kecil Besar Menurut Islam Gambar Lengkap

Lihat kebijakan pelindungan dan log pelindungan untuk informasi selengkapnya.

Gambar dajjal asli di hari kiamat. Sebaik sahaja berita tentang sungai batu dihebohkan seolah ianya menjadi satu penggerak misteri di dalam jiwa melayu. Saya setuju dgn dee dan ayujangan sampai islam dipecah belahdari jaman nabi sampe sekarang islam selalu ingim dihancurkansekaranga aja terang2an mulai menghancurkan iman org2 islam ya allh lindungi hamba hambamu yang ada didunia inisatukanlah ya allh jangan biarkan umat islam dipecah belahaamiin ya allh aq hanya bisa berdoa dan berdoa. Alhmd llh rb alaaalmyn oalsla oalslam aal ashrf almrslyn oaal aalh oshbh ajmaayn oalsla oalslam aal ashrf almrslyn oaal aalh oshbh ajmaayn.

Penyuntingan artikel oleh pengguna baru atau anonim untuk saat ini tidak diizinkan. Masjid bukan lagi tempat yang aman untuk beribadah. 13lihat jika sihir sihir yang dilontarkan para pengikut dajal ini benar benar berjaya mengapa mereka gagal mengaut emas.

Dunia islam dewasa ini terutama di timur tengah di goncangkan oleh peperangan sektarian antara islam suni dan syiah. Ralat petikan dari sungai batu 500bc.

Pertempuran Isa Al Masih Dan Si Dajjal Isa Dan Islam

Benarkah Bayi Bermata Satu Yang Lahir Di Dunia Itu Dajal Fatih

Inilah Jangka Waktu Dajjal Tinggal Di Bumi Menurut Nabi Muhammad


Loading...

0 Response to "Gambar Dajjal Asli Di Hari Kiamat"

Posting Komentar